Fredag

Fredag är det idag och skönt är väl det? :) Jag är på jättebra humör idag - fredagsglad kanske det heter. Jag sitter just nu och lyssnar på musik bland annat gamla låtar från flera år sedan, det kan vara lite roligt ibland :)


Igåreftermiddag-/kväll umgicks jag med Ida vilket var trevligt. Jag promenerade över till henne och umgicks några timmar därav vi såg Sunes jul, haha ja men sådant kan ju vara lite roligt ibland också faktiskt. Sedan gick vi hem till mig där vi tog fram jättemånga gamla skivor allt från ungefär år 1998 och framåt.
Det var roligt att gå igenom alla dessa skivor som legat och dammat i mitt förråd, det roliga var att man kunde texterna på hur många låtar som helst fast det var flera år sedan man lyssnade på dem. Många låtar påminde om massa roliga minnen! :)

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0