Fredag; dagen är mer än välkommen ;)

Gårdagen var trevlig, jag och tjejen jag är kontaktperson till åt buffé inne i stan, gjorde ett hål i örat på en frisörsalong inne på Flanör, noppade ögonbrynen på Rosmarin och även provade ligga på en massagemadrass på Ljusbubblan som var avslappnande och bra för ryggen. En händelserik dag och trevligt var det.
Dem som känner mig vet hur rädd jag är för sprutor och nålar, det är bland det värsta jag vet men ändå tog jag mig modet att göra ett till hål i örat, så nu har jag två i ena och ett i det andra. Och ja, jag förstår om det låter löjligt, men jag är väääldigt nålrädd. Men nöjd det är jag över resultatet iallafall :)

På eftermiddagen blev det en promenad till stan med Ida för att sola, gud så skönt det är att sola när det är kyligt. Efter det promenerade vi tillbaka, vi gick då till ett gym i Bomhus och jag insåg att jag är väldigt svag, haha.

Idag efter pluggningen tog jag och Linnea bussen till stan för att möta upp Sara och hennes syster över en fika och en pratstund. Det var jättetrevligt att få träffa Sara igen, jag tycker du ska mer än gärna flytta till Gävle med detsamma :)

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0