Första advent

Första advent är det idag och jag tycker det är så mysigt - julkänslan som börjar tränga sig på och snön som faller utanför våra fönster, nog för att vi har snökaos.
Det bara snöar och snöar hela tiden, snön på marken växer i all sin hast och är så pass hög att den är i jämnhöjd till våra fösnter.
Julgardiner och adventsljusstakar finns i nästan varenda hem nu och det dröjer inte allt för länge innan allt julpynt och granen kommer på sin plats.

Jag ska iväg till min VFU-plats snart för lite jobb, lite julmys kommer det nog vara på boendet idag eftersom det är första advent så det blir nog trevligt. Efter dagen på VFU´n åker jag tillbaka hem till min älskade pojkvän :)

Jag vill önska er alla en trevlig första advent.





Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0