En trevlig kompisdag

Nu när jobbarhelgen är över blev det en kompisdag med Kajsa och Linnea. Välbehövligt och väldigt trevligt var det. Först var jag och Kajsa i stan och åt samt kikade runt på stan och där jag shoppade mig en liten väska.
Sedan blev det en promenad med Kajsa och Linnea för att hämta Linnea och hennes familjs bil för att åka ut till Valbo en sväng. Vi kikade först på IKEA och tog även oss en runda i affärerna där jag shoppade med mig en midjehög kjol i grått jeanstyg kan man väl säga, med dragkedja och även ett par guldiga och fina örhängen som jag tittat på länge och tillsist en vit klänning med snygg rygg.

Nu är jag hemma iallafall och tänkte mest ta det lugnt :) På återseende.

PS. Hoppas ni hade en trevlig helg och en rolig halloween :)

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0