70 frågor

Senaste:

1. Mening du sa: Hm, det minns jag inte.

2. Personen du pratade med: Mamma

3. Du fick sms av: Comviq

4. Du kramade: Min pojkvän


Idag:

5. Kläder: Svarta leggings, Långt vitt linne och en vit halvlång tröja där ärmarna går till armvecket


6. Bättre än igår: Än så länge är det ingen skillnad från igår, men eftersom jag ska träffa min pojkvän kommer denna dag blir bättre :)


Imorgon:

7. Är det: Onsdag och bara två dagar kvar till helgen

8. Planer: Studera, avtalsskrivning för kontaktpersonskapet och därefter även träffa henne



Favorit:

10. Nummer: 14

11. Färg: Vit, svart, rosa bland annat

12. Årstid: Sommar och värme, det är det bästa




Frågor och svar:

13. Saknar du någon? Ja det gör jag, både min pojkvän och några släktingar

14. Humör för tillfället? Humöret är bra, lite småtrött och seg men annars är det bra

15. Det första du gjorde i morse? Gick ner för att kissa och göra frukost samt därefter fixa mig iordning

16. Vad åt du sist? Nya Kinder-godisen jag fick från mormor


17. Vad irriterar du dig på? Det finns en del, för att ta ett exempel skulle jag säga folk som smaskar när de äter, att svika sina nära och kära och en del mera

19. Vem tänker du på just nu? Min fina pojkvän

20. Tror du att personen tänker på dig med? Det hoppas och tror jag ;)

21. Vart reste du sist? Sist jag reste långt var i somras med Linnea när vi flög till Norge och därifrån fick åka flygtåg till hamnen där vi skulle åka den stora båten Color magic till Tyskland, det var minsann en minnesvärd resa


22. Vad gjorde du igår kväll? Då körde jag för fullt på dansmattan och därefter såg jag Norska hollywoodfruar med mamma

23. Liknar du din mamma eller pappa? Båda har jag fått höra

24. Ler du ofta? Ja

25. Välj en (kärlek, skönhet, kreativitet)? Kärlek helt klart


26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? Jajamen det gör jag, men det är inte ofta man ser en fallande stjärna

27. I vems säng sov du i natt? Min egen säng

28. Vilken färg har din tröja? Just nu har jag en vit tröja på mig



Sorg:

29. Har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut? Ja

30. Har du någonsin gråtit dig till sömns? Ja

31. Gråter du när du skadar dig? Det var mer när man var liten som man började gråta när man råkade ut för något men visst gråter jag om jag gör mig illa riktigt hårt


Lycka:


32. Är du en glad person? Ja, väldigt positiv. Men det är inte alltid lätt att var det

33. Vad gör dig glad? Kärlek, gemenskap, uppskattning, tacksamhet, hjälpsamhet och det är så mycket som gör mig glad

34. Önskar du att du var lyckligare? Ja

36. Kan musik göra dig glad? Ja det kan det, men även ledsen-/deppig också



Förhållanden:

37. Hur länge varade ditt längsta förhållande? Snart har jag och min fina pojkvän varit tillsammans i två år och tre månader <3

38. Hur många seriösa förhållanden har du haft? Ett, jag anser det förhållande jag är i nu är det enda riktigt seriösa jag haft och jag gillar det fruktansvärt mycket

39. Har du ett förhållande nu? Ja :)

40. Isf, hur länge har det hållit hittils? Två år och två månader



Kärlek:

41. Hur gammal var du när du hittade din första kärlek? 18 år var jag när det blev vi

42. Har någon annan än din familj sagt "jag älskar dig"? Ja

43. Har du någonsin sagt "jag älskar dig" och menat det? Ja, annars är det onödigt att säga det

44. Har du en flick/pojkvän? Ja, en superfin pojkvän

45. Är du nöjd med det? Självklart, älskar ju honom :)

46. Är du kär? Ja, i Daniel

47. Konstigaste komplimang du fått av en kille? Oj, det var en svår fråga, kan nog inte komma på så här på rak arm

48. Bästa stället att hitta kärlek på? Jadu, det finns nog många bra ställen. Jag och min kille träffades över internet


Ex & tidigare:

49. Har du nånsin ångrat att ha dumpat ett ex? Nej verkligen inte

50. Har något ex nånsin ångrat att han dumpat dig? Ja, men glöm det säger jag då. Jag har min Daniel nu som är världsbäst :)

51. Har du känslor för något ex? Nej gud nej.

52. Är du vän med dina ex? Det kan jag inte påstå, eftersom vi aldrig pratar



Hat:

53. Vem hatar du verkligen? Ingen speciell

54. Har du någonsin gjort en hat-lista? Nej det tror jag då inte, jag kan inte komma ihåg det iallafall

55. Är du en mobbare? Nej, är emot sådana

56. Har du varit så arg på någon/något så du börjat gråta? Ja det har jag

57. Har du blivit sviken någon gång? Ja



Skolan:

58. Gillar du skolan? Den skolan jag läser på nu (distans via Umeå universitet) gillar jag då jag fått välja det program som intresserar mig väldigt mycket, så ja jag gillar skolan


59. Värsta ämne? På gymnasiet var det helt klart matematik, nu har jag inget värsta ämne eftersom allt är roligt-/intressant att läsa om, men biomedicin och vetenskaplig metod var inte de lättaste ämnena

60. Har du spytt i skolan nån gång? Inte vad jag kan minnas

61. Är skolmaten god? Nej jag gillade den inte


Fjortis:

62. Sminkar du dig dagligen? Ja, dock inte om jag bara ska vara hemma och studera

63. Plattar du håret & har en fjortisfrisyr? Plattar håret brukar jag göra ibland, men en fjortisfrisyr har jag dock inte

64. Ger du folk "bitchblickar" & snackar ofta skit om andra? Nej, men varför ska man hålla på med sådant för? :p

65. Du har bra självförtroende ellerhur? Nej, verkligen inte. Önskar att jag hade bättre eller snarare bra åtminstone



Emo:

66. Musiken är ditt liv? Nej jag lever inte för musiken utan för min familj, min pojkvän och mina vänner. Det är de som är mitt liv

67. Du använder kajal/eyeliner? Nej det använder jag inte

68. Du använder ofta t-shirts med tryck? Ibland händer det att jag bär det

69. Du har converse? Nej, sådana har jag inga utav

70. Du är ofta ledsen? Ja, men det är förståeligt också. Men dock är det ingenting vi ska gå in på här

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0