En spänning under hela programmet

Veckans Bella&Tyra show hade en spänning i sig under hela programmet. Stämningen var inte riktigt på topp och visst kan det bero på att gästen var Kissie som uttalde sig lite väl otrevligt. Men det var ett spännande program åtminstone. Fast jag trodde mer att Kissie skulle vara snäll och trevlig, men hon var sin roll i programmet också vilket jag inte trodde hon skulle vara. Roligt program (Y) + att eftersnacket var intressant, haha.


Här kan ni se programmet om ni missade det: "http://nyheter24.se/bella-tyra-show".


Jag har även skrivit i processdagboken och bloggar nu igen så snart har jag uppfyllt listan jag skrev inlägget under. Om ca en halvtimme åker vi iväg och hämtar kusinen min. Efter det blir det middag och sedan vet jag icke vad som händer ännu.


Ha en trevlig dag :)

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0