Ut på landet :)

Gårdagen spenderades med min älskade, på eftermiddagen mötte vi på hans pappa, tjejen hans, dannes syrra och lillebror som skulle hem till pappan som bor ute på "landet", för mig är det ute på landet, haha. En spontantripp där vi blev bjudna på grillat, spelade kubb-/boule och så vidare. Jag och Danne gick till sjön också, mysigt. Dom bilderna kan jag lägga upp när jag kommer hem till Bomhus vilket blir senare idag. När klockan var vid tolvtidennatten kom vi hem igen från dem. Trevligt kväll må jag säga, men väääldigt mycket mygg så jag har minsann fått årets första myggbett, och inte bara ett heller.

Ha det bra idag, skriver mer sen och lägger även in bilder :)

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0