Tisdag - Klockan är redan eftermiddag-/kväll

Tjenixen. Idag så hämtade mormor mig och mamma för att åka till banken i stan och fixa lite viktiga saker. Därefter när vi var hemma igen såg jag förra veckans Bella&Tyra show då jag inte hunnit-/orkat se det än. Programmet var inte lika spännande som förra gången än då, när Kissie var som gäst. Men vad kan det bero på? Spänd stämning, arga-/spydiga kommetarer och heta diskussioner.
Efter jag såg det inväntade jag min fina pojkvän som kom på besök, älsklingen min. Vi har bland annat spelat lite wii, myst, promenixat och hälsatmormor.
Nu hörni, under allas häpnad, nu blir det plugg. Förvånat? Nej inte för ett öre. Men snart, snart så är det sommarlov. Härliga efterlängtade ledighet står på schemat snart. Om jag längtar? Ohja, det gör jag.

sol.värme.ledighet.glass.stranden.bada.sola.umgås.promenader.sovmorgon

Så ja, hur kan man inte längta? ;)



11 days

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0