Söndagens händelser

Denna söndag har bjudit på lite händelser, men inte många. Fast det är skönt att ha lugna söndagar och vila inför kommande pluggvecka. Efter att vi alla i familjen och även kusin vaknat så såg vi lite på tv och vaknade till innan vi besökte mormor på en fika. När vi kom hem igen så hann vi bara äta middag och slappna av en stund vid datorerna/tvn innan min kusins mamma, låtsaspappa och kusin 2 hämtade henne. Det har varit trevligt att haft min kusin här över helgen, vilket jag vet att hon också tycker :) <3

kvällskvisten blev det dansmatta och datorsittande men nu ser jag en film som går på trean och började för tjugo minuter sedan. Så ska nu fortsätta se den :)



Bilderna från helgen kommer imorgon, eller några styckna iallafall.


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0