Skellefteå - Äntligen framme

Äntligen framme i Skellefteå -  eller vi har varit här cirka en och en halvtimma. Som jag skrev i förra inlägget avgick tåget från Gävle klockan 11:57 och i Sundsvall mötte jag upp Bea där vi hoppade på bussen mot Skellefteå och därifrån åkte vi klockan 14:05 cirka tid.

När klockan äntligen passerat 20:00-tiden och ja, ungefär efter 20 minuter stannade bussen i Skellefteå, efter en lång resa. Dock kändes tiden mycket snabbare denna gång, men det tror jag mest var för att jag hade datorn, serier, spel, Bea, musik osv :D Så efter en resa mellan 11:57 till cirka 20:40 så är man äntligen framme.

Vid busstationen här i Skellefteå väntade en förbokad taxi som vi åkte med till ställen vi bor på. På en och en halvtimma har jag hunnit med dusch, datorn, tvn, social med Bea och packat upp litegrann. Om inte allt för länge blir det läggdags då det är en skoldag som väntar imorgon, första skoldagen och på första lektionen har vi redovisning med gruppen inför klassen, inte roligt och jag är väldigt nervös men jag hoppas allt kommer gå bra.

Nu: Vara social med Bea en stund-/läsa bloggar och sedan sleeptime.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0