Lördag - Helg är allt härligt

Vad har hänt idag då? - Jo, först efter att jag vaknat bredvid min fina pojkvän hämtade mina föräldrar mig och jag följde med för att storhandla och därefter åka hem till Bomhus. Väl hemma gjorde jag inte speciellt mycket utan satt vid datorn och tog det lugnt och till middagsdax blev det tacos, det är inte ofta det inte :p 

En promenad med Linnea och en hel del pratstunder fick det bli vid eftermiddagstiden och nu är jag hemma igen och ser på Sommarkrysset på tv. Det är ju även Eurovision song contest ikväll, om sisådär 40 minuter. 
- Vet dock inte om det kommer bli särskilt roligt att se när Sverige inte gick vidare från semin. Men det är som det är.  

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0