Längtan efter ledigheten växer

Bara tanken av att sommarledigheten närmar sig mer och mer är underbart. Visst kommer jag naturligtvis sakna tjejerna i min PBL-grupp då vi pratar-/pluggar och gör alltochinget väldiiiiigt ofta. Men jag känner att jag måste vila från skola, komma bort från tänket, göra något annat och tänkaannat som inte har med sjukdomar, psykiatri eller något sådant att göra.
 - Innan sommarlovet inträffar har jag litegrann att stå i. Först studeratentamen som innehåller 60 djupa frågor om en hel del om barn-/ungdomars mående, hur det kan påverka saker och ting, depressioner, andra sjukdomar och massa mera.

Sedan lär jag även träna literedovisningen vi i PBL-gruppen ska framföra på kursträffen i Skellefteå nästa vecka och sedan ska vi även ha själva tentamen där också. Som grädde på moset har vi även massa föreläsningar att lyssna på de få dagar vi befinner oss i Skellefteå.



Nu: Förhöra mig själv på tentamen-frågorna. Undrar hur många jag kan? Jag kan göra en liten uppdatering efter att jag gått igenom alla frågorna så skriver jag hur många rätt jag hade ;)



 
 


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0