Intervju angående sommarjobb

Hej på er allesammans. Tidigare idag tog jag en promenad till Omvårdnad Gävle för att bli intrvjuad till ett sommarjobb vilket gick bra så får vi se inom en vecka hur det blir med jobbet. Jag var inte så jättenervös innan vilket jag alltid brukar vara vid sånna här tillfällen, men när vi väl satte oss ned och skulle prata blev jag lite nervösare faktiskt. Men som sagt, det gick bra så får vi vänta på resultat.
Sedan tog jag en promenasd tillbaka till Daniel, han kom även och mötte mig på vägen :) <3 Vädret var superfint, väldigt skönt promenadväder. Dock är det lite kallare och tristare väder nu helt plötsligt. Tråkigt!

Ha en fin dag :)


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0