Helgen som varit =)

Helgen har inte bjudit på speciellt många inlägg men jag har haft annat skoj för mig än att sitta vid datorn :)

Fredag - Festande med pojkvännen och vänner vilket var superroligt, måste göras om! :)
Lördag - En slappdag med älsklingen. Promenad, film och hälsade på hans syrra och mamma ett tag. Hade en härlig dag med min fina pojkvän <3
Söndag - Ja idag har jag inte gjort så mycket. Vaknade upp hos älsk, det gillas :) Men nu är jag hemma i Bomhus igen, nu väntar en skolvecka som vanligt.

Oj, det var minnsan är kort sammanfattning av helgen. Men längre än så tänker jag inte skriva för jag har ingen ork just nu, haha :p

Vad händer idag då? Jodu, det kan man undra, ska snart äta middag med familjen i uterummet och mysa med min fina katt. Senare blir det troligtvis att umgås lite med Linnea! :)




Kommer alltid älska dig Daniel. Jag är din förevigt och du är min förevigt :)

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0