Helgbesök av kusin

Fredag: I fredags cyklade jag hem ifrån älsklingen och därefter övningskörde jag med pappa hem till pappas syrra för att hämta en kusin som skulle följa med oss hem på helgbesök. Vi tog det mest lugnt på fredagen och hade en tv-mys-kväll med hela familjen. Vi kikade på Talang först och därefter filmen Alvin och gänget 2. Innan tvtittandet bakade jag och kusinen min också, trevligt :)

Lördag: En härlig och solig promenad i Boulognern med en glass i handen med kusin, mamma och pappa. Eftersom det är kul att köra bil så körde jag självklart fram och tillbaka från Boulognern. Väl hemma igen beställde vi pizza och satt ute på verandan i solen och åt tillsammans. Vi gick sedan in och kikade på den superbraiga filmen Avatar, som jag sett två gånger nu. En promenad med familjen, kusinen och grannarna samt tvtittande fick avsluta lördagen för våran del.

Söndag: Idag har vi hittills suttit och kikat på tv. Men vad som händer mer idag skriver jag om senare.



Ps: Lite bilder från helgen kommer troligtvis upp på bloggen senare.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0