Dagens..

Dagens humör: På bra humör
Dagens klädsel: Har inte bestämt ännu, men det lutar åt jeans och en skön trekvartströja
Dagens frisyr: Uppsatt i en "bulle"
Dagens smink: Inte fixat ännu
Dagens planer: Övningsköra till Valbo med mamma och pappa för att kika runt där och sedan hem och kika på studierna
Dagens väder: Jag har inte varit ut ännu men det är väl inte varmt men inte kallt heller ;) Något mellanting?!
Dagens vill ha: Ha med mig massa shoppingpåsar hem efter Valbo-trippen, tyvärr håller inte ekonomin för det just nu :P
Dagens tråkigaste: Hittills, hmm. Det vet jag inte, kanske att jag inte hann drömma klart drömmen som var spännande utan jag vaknade mitt i allt när det är som mest spännande, haha
Dagens köp: Ingenting
Dagens bästa: Det har ju liksom inte hänt speciellt mycket än, men hittills är det nog att vakna utan en väckarklocka som ringde
Dagens tanke: Jag har inte hunnit tänka så mycket än, det var inte såå längesen jag vaknade :)

 

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0