Dagens lista

Dagens humör: Idag är jag på bra humör, lite stress-/nervösa känslor har jag inom mig också
Dagens klädsel: T-shirt och trekvartslånga mjukisbyxor
Dagens frisyr: Uppsatt i en slarvig knut
Dagens smink: Ingenting, idag var en dag då jag körde allt natural ;)
Dagens planer: Pluggandet, middag hos mormor och kvällen är oplanerad
Dagens väder: Ett härligt väder var det idag, lite som sommar faktiskt :)
Dagens vill ha: Pengar
Dagens tråkigaste: All förlorad kraft efter pluggeriet
Dagens köp: Ingenting
Dagens bästa: Vädret får ett plus idag, absolut. Även Smulan, min söta katt som jag promenerade med idag
Dagens tanke: Kursträffen nästa som varar ifrån söndag till onsdag

 
 

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0