Avklarad skoldag

Skönt att dagens pluggeri är över, jag känner mig lite trött och småseg efter att ha suttit här i princip hela dagen. Vi skrev alldeles nyss klart sammanfattningen till alla de foruminlägg vi skrivit till ett arbete i plugget. Skönt att det är klart så man kan börja koncentrera sig på både tentamen och seminariet som är på kursträffen nästa vecka.

Strax blir det middag här hemma och efter det hoppar jag på cykeln och åker hem till min älskade prins som jag saknar, det blir skönt att få komma dit och slappna av från skolan litegrann och vara med honom <3 :)



 


17.

Kommentarer
Postat av: Marie

Riktigt duktiga är vi :)

2010-05-19 @ 18:37:48
URL: http://chimairanblogg.blogspot.com

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0