Äntligen f r e d a g

Hej på er. Nu är det fredag igen, skönt va? Denna vecka har faktiskt gått rätt fort, det är bra tycker jag så sommarlovet närmar sig snabbare. Lite innan nio gick jag upp imorse för att sedan halv tio ha handledning med lektorn och PBL-gruppen. Därefter fick jag ett trevligt samtal men som jag kommer berätta om när det väl skett, det är nämligen väldigt nervöst och så men vad det är får ni veta om cirka två veckor.

Nu håller jag på med nintendo wii för att fördriva tiden lite, har ingenting för mig så varför inte? :) Kanske att man ska ta och göra sig ordning för dagen snart också.


Nu: Wii-spelande
Sen: Skriva FSR-målen (förväntade studieresultar) och en del mer saker i processdagboken
Sen2: Göra mig iordning
Sen3: Bella & Tyra show eller baka inför helgens bravader? Återstår att se


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0