Verksamhetsförlagd utbildning dag 8 & 9

Hejhej på er

Igår jobbade jag ju mellan 14:00-21:30 och det var rätt skönt med sovmorgon kan jag lova :D Efter gårdagen vad det bara att åka hem och lägga sig då jag skulle upp och jobba mellan 08:00-14:00, alltså en kortare dag. Även den sista dagen på praktiken så nu är jag klar med den och jag har lärt mig en del och haft bra två veckor :) Som jag sagt förut, superbra handledare, trevlig personal, sööta kunder :) Det är det som är roligt med att jobba med äldre med särskilda behov, de kommer med så oväntande och roliga kommentarer ibland :)

Nu blir det tillbaka till plugget igen, dock på måndag för min del. Jag måste ha en helg och vila kroppen, speciellt ryyyyggen för jag har så ont, sen kan det vara lite skönt med ledighet också, vila huvudet innan jag ska sätta igång på plugget ^^

Tack till alla på Fleminggatan 11 för min praktikplats hos er :)



Nu: MTV, bloglovin, invänta min söta pojkvän <3


Puss / Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0