Verksamhetsförlagd utbildning dag 6

Hej hej

Idag gick jag en lite kortare idag på VFUn, eller bara två timmar kortare men det känns faktiskt :) Idag var jag inte med min handledare på den vanliga avdelningen utan jag var på en typ dementavdelning med Lena som jag känner. Det var lite annorlundare på den avdelningen än på den jag har varit resten av dagarna, den störrsta skillnaden var att på dementavd. var det mer humörsvängningar och fort som tusan ändrades humöret, hehe!
Har även matat en patient med mat och dricka för första gången, den var lite annorlunda men inte speciellt svårt och även rakat skägg och mustasch på en gubbe och fick därefter en puss på kinden av honom, haha.

Nu blir det till att ta det lugnt här hemma och troligtvis spela lite nintentdo wii. Därefter blir det att vi hela familjen ska besöka fam. Wahlström för att gratta Lena.


Puss / Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0