Verksamhetsförlagd utbildning dag 5

Tjenixen

Idag var det dag fem på min praktik och det har varit trevligt och gått fort. Precis innan jag slutade kikade vi på melodifestivalen och innan det gick jag och min handledare igenom lite i ena uppgiften som handlar om omvårdnadsprocessen som vi fått i skolan inför den här VFUn.

Efter praktiken som höll på mellan 14:00-21:00 blev jag hämtad av pappa och vi hämtade Daniel och åkte hem till mig :) Älsklingen sover här inatt, mysmys. Nu blir det till att lägga sig och se lite 2½ men för jag är så trött, tror tillochmed jag hör en snarkande Daniel bakom mig redan, haha tröttisar båda två var vi idag :)


Och nu är det bara 1½ timme så är jag inne på min födelsedag, min 20-årsdag ;)



Puss och godnatt vi hörs imorgon! / Jossa


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0