Verksamhetsförlagd utbildning dag 4

Hej hej

Idag har jag varit med en sjuksköterska hela dagen och fått en inblick på vad hon sysslar med om dagarna på Flemingatans äldreboende. Vi diskuterade även en utav mina uppgifter som handlar om läkemedelhantering och farmakologi osv. Skönt att man påbörjat arbetet nu :)

Jag började tidigt idag minnsan, redan klockan 07.00 och slutade en kvart tidigare alltså 15:45. Innan jag gick hem så hade jag och min handledare telefontid ca en halvtimma med min lektor uppe i skolan, vi hade alltså ett mittbedömningssamtal och det gick finemang. Skönt att ha det avklarat också!

Nu ska jag ta och gå ner och äta med familjen innan vi ska iväg till Maxi och handla inför söndagen. Efter det ska jag hem till älsklingen :D YEES! Nice kommer det att bli, älskar att vara med min Daniel <3


Nu: Käk.


Puss / Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0