Verksamhetsförlagd utbildning dag 3

Halloj

Idag började mitt pass på praktiken 14:00 och slutade vid 21:30. Jag börjar verkligen komma in i allt nu och jag trivs på denna avdelning med den snälla personalen, en superbra handledare, urgulliga kunder (patienter) osv. Stället är helt enkelt superbra ju ;) Nu när man börjar få en relation till patienerna blir det lättare att man trivs mer och kommer liksom in i arbetet lättare. Det känns bra med andra ord, idag var nog den roligaste dagen hittills (Y)

Det känns skönt att kunna vara en hjälpande hand och stöd för någon ..



Och skjuts hem fick jag också, sköönt :) Nu ligger jag äntligen i sängen och ser lite tv och tänkte läsa lite på bloglovin. Är rätt så trött så jag kommer troligtvis somna lika fort som igår, haha. Tog nog inte mer än fem minuter tror jag :)

Imorgon står det ledighet på scemat och då tänkte jag mest ta det lungt, kanske att det kommer upp någon bild här på bloggen.


Godnattpuss / Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0