Sommartid + Tjejkväll

Hej.

Ni har väl inte glömt bort att ställa om klockan, isåfall har ni det så ställ fram den en timma :) Så imorse när jag klev upp vid halv elva så var ju klockan plötsligt halv tolv ;P Nu är det alltså sommartid och vi går mot varmare grader :D


Igår var det som sagt tjejkväll med högstadietjejerna vilket var supertrevligt och mysigt. När vi kom till Kajsa bjöd hon oss på god tacos där vi satt och snackade om allt och inget och gamla minnen. Sedan blev det en rundtur runt i huset då vi inte sett huset än sen hon flyttade dit. Fint hus må jag säga :)

Därefter kastade vi oss ner i soffan och mös med gotta framför tvn och en hel del snack och skratt. Faktiskt skrattade jag så jag började gråta, höhö dock var jag nog inte ensam om det :D Kikade på kort gjorde vi också, gamla flummiga kort sen högstadiet. När klockan blev 20.30-21.30 var det Earth hour och vi släckte ner allt och tände ljus och där satt vi och flummade i mörkret. Vi såg ju även lite utav en skräckfilm på tvn, fyfan vilken läskig kan jag säga, vi satt där som fem småtjejer livrädda och skrek högt som tusan, haha, ibland kan vi vara lite löjliga :D Men visst, filmen hade sina läskiga scener :P Huuua.

Från klockan 18.00-00.30 ungefär höll vår roliga tjejkväll på, vi borde göra om det snart igen för gud så mysigt och kul vi har :)

Tack girls för kvällen igår, älskar er mina små änglar :D <3


Och jag måste tillägga att min älskade Daniel var tvungen att möta mighållplatsen igårnatt när jag kom till han efter tjejkvällen för jag var osäker på om jag vågade gå själv efter den där attans filmen :P


Ps. Bilder kommer när jag fått dem från Linnea !

Puss / Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0