Solrosfrallor

http://www.recepten.se/recept/solrosfrallor.html

Dessa fick så för bakningen idag och de blev lyckade, det tyckte även familjen så det var ju bra :) Det är rätt så roligt att baka ibland, kanske inte om man gör det för ofta och det gör jag absolut inte. Så ibland kan det ju som sagt vara trevligt :) Dock så hatar jag att vara kladdig på händerna, så lite panikkänsla får man ju när man står där med degen i händerna och kan inte ta någonstans för man är så kladdig :p Haha.



Så här skulle resultatet se ut, dock var nog mina snäppet snyggare för jag pickade lite med en gaffel ovanpå ;) Och förrsten så var det enkelt att göra, jättelätt :)


Ja så detta blev kvällens syssla,  men vad ska jag göra nu då? Haha, jag blir rastlös så snabbt, nej men funderar på att se en film kanske. Eller så läser jag nog bloggar och softar bara :) Let´s see.


Puss / Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0