Sista dagen i mina nitton år

Hej

Idag är slutet på mina nitton år, alltså sista dagen som tonåring. Imorgon börjar mitt liv som tjugo, inte för att jag tror att livet blir så annorluna men man kan se det som en liten nystart och det tror jag kan behövas. Förövrigt så från och med imorgon kan jag köpa ut på systemet och komma in lagligt på Slick/heartbreak på fredagar, haha men det är alltid något.

Min sista dag som tonåring kommer spenderas att först vakna upp hos älskling vilket jag redan gjort nu :) Ta ett bad och ta det lugnt här innan jag ska återvända mig till min VFUFleminggatan. Ikväll kommer Danne till mig och jag kan säga att jag redan nu längtar tills ikväll, till att få umgås mer med min Daniel :)




Puss / Jossa


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0