New moon

Jag gissar på att ni alla sett nya Twilightfilmen New moon, jag är sist, verkligen sist med att se den tror jag, haha. Men filmen var bra tycker jag, supersuper :) Jag vet inte varför jag inte sett den tidigare, det har inte blivit av bara även fast jag velat gjort det under en lång tid nu :) Filmen var fylld med kärlek, spänning och klart värdig att se.

   

Kort om filmen för den som missat den (vilken INGEN troligen gjort) : Kärleken mellan vampyrhunken Edward och Bella är lika stark som i "Twilight" men säg den lycka som varar för evigt. När Edward försvinner hamnar Bella långt ner i ett depressions-träsk som den biffige Jacob räddar henne från. Men inte heller den här gången lyckas Bella träffa en "boy-next-door".



Puss / Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0