Nervositeten är över

Tjena

Det var inte så mycket att vara nervös över, alltså det där mötet med lektorn och min grupp som jag hade tidigare. Det gick bra och vi pratade lite allmänt om kursen, den individuella examinationsuppgiften osv. Kursen verkar väldigt svår och komplicerad för att min hjärna ska hänga med men jag hoppas jag ska klara den, hehe :)

Nyss blev det en liten promenad utomhus med lilla Smulan, det var lite småkyligt men hon tyckte det var lika roligt ändå att få springa lite och leka i den lilla snön som är kvar. Tror jag ska slänga ut lite bilder här på bloggen sen vi var på prommisen sen, men lär ju lägga in bilderna på datorn först :p


Nu: Ja nu vet jag inte vad jag ska göra, tror faktiskt jag ska kolla om jag har några filmer/serie på datorn att se. Eller ska man baka kanske? Fast att spela på mitt nintendo wii skulle ju inte sitta fel heller. Plugga borde man ju egentligen göra men det vet jag inte om jag orkar. Nej jag vet inte vad jag ska göra, vi får se ;)


Puss / Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0