Ledighet

Hallå där

Även fast jag är ledig idag vaknade jag tidigt, resan vid åttatiden tror jag. Lite väl tidigt när man får sova hur länge man vill. Men jag beror nog på att jag somnade rätt så hyffsad tid igår. Idag vet jag inte alls vad jag ska hitta på, troligtvis blir det bara vara hemma, har mina funderingar på att städa och göra fint i rummet tills min födelsedag eftersom det kommer gäster då.
Hittills idag har jag bara slappat i sängen med datorn och tv, hur skönt är det inte? Suuper :) Men jag har nog inte tålamod att ligga här hela dagen så vi får se vad dagen har att erbjuda.

Nu ska jag nog ta och hoppa in i en dusch tror jag, eller om jag kanske ska städa lite först :)

Skriver mer senare, puss / Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0