Första gången igår ;)

Hej hej :)

Igår blev det middag ute på restaurang med familjen och älsklingen min, sen åkte vi hem och sov hos mig :) Det blev även Let´s dance för oss allihopa, förutom brorsan så som skulle bort. Och det var ju heelt fel som åkte, Molly skulle vara kvar tycker jag och Willy skulle åkt, men det skulle han ju för längesen egentligen...

Nu på morgonkvisten har det blivit lite nintento wii och snart ska jag hem till Danne :) Min älskling <3 Vad som hittas på idag vet jag inte ännu, men det visar sig.



Förresten, igår var jag på systembolaget för första gången och köpte min egen dricka haha, jag kände mig vilsen där inne som att jag inte skulle vara där. Men ut kom jag med dricka, höhö. Det är väl det bästa med att vara 20? ;)


Puss / Jossa
 

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0