En toppendag till födelsedag :)

Hej hallå.

Tjugo år har jag nu fyllt. Min 20års dag igår var fin med massa trevligt besök och superbra presenter :) Jag fick bland annat nintendo wii med extra dosa och dansmatta samt spel osv., presentkort på olika ställen, drickor, pengar, smink, smycken, kläder, parfymer, "flytta hemifrån saker" och mer :) Jag är nöjd över min födelsedag och även de jag spenderade den med. På kvällen åkte jag och älsklingen hem till honom och hade myskväll och umgicks lite med syrran hans och kompisen till henne.

Och det bästa av allt nu då.. BOLAGET, here i come ;)

Höhö, nej men som sagt, min dag igår var super och jag är så tacksam. Nu ska jag ta och fortsätta med mitt spelande på nintendo wii, dansade mig nyss svettig haha.


Kanske att det kommer in lite bilder på några utav presenterna senare.

Puss / Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0