En lång lista :p

Har du på dig idag? Mjukisar, men kommer att byta om till arbetskläder så fort jag kommer till praktiken

Har du kramat någon det senaste dygnet? Nej jag tror nog inte det, men snart träffar jag Danne och då blir det kramar :)

Har du pussat någon det senaste dygnet? Nej, samma svar som förra frågan ^^

Har du för frisyr? Långt och rakt, men idag är det uppsatt i en fläta

Har du husdjur? Katten Smulan och ödlan Gubben

Har du pallat äpplen? Haha, säkert i yngre dar :p

Har du kysst någon och sedan ångrat dig? Ja men det var längesen, långt innan jag träffade Danne

Har du ätit senast? Macka till frukost och lite oboy

När vaknade du i morse? Kring niotiden

När skrattade du senast? Igår var det nog :p

När var du på fest senast? Det har ju blivit lite färre fester senaste tiden som troligtvis beror på att man blir så trött utav pluggandet och hellre föredrar en lugn helg

När gjorde du senaste något du egentligen inte ville? Vet inte faktiskt, inget speciellt som jag kan komma på

När fick du ditt senaste sms? Idag för säkert bara tio minuter sedan

När är du född? 1990 03 07

När tog du studenten? Sommaren -09 :)

Vem kramade du senast? Det var min älskling

Vem pratade du med i telefon senast? Daniel igårkväll

Vem skulle du vilja se ut som? Det vet jag inte, nån fin människa :)

Vem fick du present av senast? Hm, i julas fick man ju massa fina klappar av sina närmaste :)

Vem gjorde dig arg senast? Jag kommer inte ihåg faktiskt, blir inte arg så ofta, snarare irriterad :p

Vem sjunger det du lyssnar på nu? Massa bra artister ;)

Vem bor du tillsammans med? Familjen och ibland bor jag hos min pojkvän

Vem vill du kyssa nu? Min prins Danne :D

Vem spelade du tv-spel med senast? HAHA Danne såklart ^^

Vad väljer du, glass eller godis? Godis tror jag

Vad väljer du, morgon eller kväll? Kväll

Vad väljer du, julafton eller födelsedag? Hm, det är nog julafton det. Då har man den här julkänslan, sammanhållningen med familj och släkt som är allmänt mysigt. Fast vistt är födelsedagar bra också eftersom man får all uppmärksamhet, haha. Men julen är snäppet bättre!

Vad väljer du, katt eller hund? Katt. Jag har ju en fin katt hemma :)

Vad väljer du, hallon eller blåbär? Hallon

Vad väljer du, sova eller sex? Båda såklart, man kan inte leva utan någon utav de. HAHA.

Vad väljer du, sola eller bada? Båda två faktiskt

Kan du laga mat? Ja det kan nog alla, bara det att man kanske behöver recept som hjälpande hand ibland

Kan du göra volter? Nepp

Kan du köra bil?  Ja

Kan du ditt eget mobilnummer? Ja det kan jag

Kan du säga hur många du har på msn? Nej för det vet jag inte, orkar inte titta för jag har ställt in så att man bara kan se hur många som är inne just nu

Kan du säga vad klockan är? 12:20


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0