Dagens lista

Dagens humör: Lite smått uttråkad, men annars helt ok! :)
Dagens klädsel: Hittills har jag bara gått med en stor Darin-tshirt hela dagen
Dagens frisyr/smink: Har en fläta sedan igår och inget smink men ska strax fixa mig
Dagens planer: Vara hemma och inte göra speciellt mycket mer än pyssla lite på rummet, se tv, läsa bloggar, kanske baka och kanske se hockey ikväll
Dagens väder: Solen verkar titta fram just nu, finfint
Dagens vill ha: Någon som städar och gör snyggt i mitt rum precis som jag vill ha det, haha
Dagens tråkigaste: Vaknade med huvudvärk
Dagens köp: Ingenting
Dagens bästa: Slappmorgon, har bara legat i sängen och knappat på datorn och haft MTV på men även städat lite på rummet
Dagens tanke: Det som händer om tre dagar kanske? ;)


/ Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0