Dagens

Dagens humör: På morgonkvisten har den varit lite sisådär med tanke på skolarbetet jag har, men nu när jag inte pluggar känner jag mig lite gladare (: Haha.
Dagens klädsel: Mjukisar, t-shirt och klocka
Dagens frisyr/smink: En fläta och mascara
Dagens planer: Plugg som jag redan avslutat för idag, nu tänkte jag gå till Linnea och umgås och senare ikväll ska vi till hennes syrra
Dagens väder: Har faktiskt inte varit ute än men jag antar att det ärnågon enstaka plusgrad som igår
Dagens vill ha: Mer kläder
Dagens tråkigaste: Uppgiften vi har i skolan, usch sådan svår och komplicerad
Dagens köp: Inget
Dagens bästa: Hittills har väl inte så mycket bra hänt men vi får se vid dagens slut vad som varit bra :)
Dagens tanke: Den dryga uppgiften vi har i skolan, kan inte släppa den ifrån huvudet.


/ Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0