Dagens

Dagens humör: Rätt så bra
Dagens klädsel: Jeans och randig myströja
Dagens frisyr/smink: Uppsatt i en knut och även mascara
Dagens planer: Åka hem och plugga klart och skicka in arbetet sen vara med Linnea mot kvällskvisten
Dagens väder: Några plusgrader har det varit, härligt härligt. Mer vill vi ha :)
Dagens vill ha: Sommar, åå så jag längtar
Dagens tråkigaste: Plugget
Dagens köp: Inget
Dagens bästa: När jag ääntligen blev klar med uppgiften och tröck på "Skicka" till läraren, SKÖNT.
Dagens tanke: Usch så mycket tankar kring skolan nu, dock försöker jag gömma undan de lite ;)


En liten titt på nya kläderna jag
shoppade igår och som jag har på mig
idag :)

/ Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0