Dagen i ord

Hejhej

Nu är det kväller igen. Det jag hunnit med idag var att först vakna upp hos älskling, mysigt. Vi två, hans syrra och deras pappa åkte hans lastbil till ett ställe där vi blev bjudna på lunch, trevligt. Sedan blev det mys med älsklingen hos honom framför en serie som är lite smårolig. Vid fyratiden hämtade pappa mig och vi åkte hem till Bomhus igen. Datorn, chill, tv och dansmatta blev min eftermiddag. Rätt skönt vill jag påstå :) Dansade på dansattan gjorde jag tills jag blev svettig, haha men det är roligt och jag ska bli expert på det, nångång.. det kommer ta tid, haha.

Klippa klorna på min söta katt är inte det lättaste, men det var vad vi fick göra ikväll då de blivit rätt långa. Det var inte så himla lätt för hon blev surig på mig och började dampa. Efteråt såg jag ju ut som en katt själv på min svarta mjukisdress, jag var alldeles hårig.

Nu ligger jag i sängen och ser tv och kikar på bloggar och sådär. Ska faktiskt sova om ett tag så god natt på er.


Puss / Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0