40 frågor om den jag älskar

ett. Vad heter han? - Daniel :)
två. Hur gammal är han? - 25 år
tre. När träffades ni sist?- I måndags
fyra. Vad har han för hårfärg?- Brunt
fem. Brukar han färga håret? - Nej det brukar han inte
sex. Vilka färger har han haft?- Jadu, brunt blondt vad jag vet, men han har bara haft brunt så länge jag känt honom :)
sju. Vad har han för parfym? - Hugo boss dark blue och en annan som luktar gott ;)
åtta. Är han galen? - Haha, ja ibland kan han vara det
nio. Vad är erat första minne? - Första gången vi möttes <3
tio. Har ni många minnen ihop?- Det har vi en del utav :)
elva. Vart bor han? - I A-berg
tolv. Har ni varit utomlands tillsammans? - Nej det har vi inte ännu
tretton. Hur ser hans klädstil ut?- Jeans skulle jag nog säga, vanlig klädstil
fjorton. Vad heter hans syskon?- Jennie, Andreas, Robin
femton.När träffades ni första gången? - Februari -08
sexton. Hur träffades ni?- Över internet och sen hos honom in real life första gången :)
sjutton. Vad går han på för sporter?- Han brukar spela innebandy ibland, annars blir det mest fotbollsspelande om somrarna
arton. Vad brukar han göra på helgerna?- Vara med mig, myskvällar, fester, kompisarna osv..
nitton. vad brukar han göra efter skolan?- Går inte i skolan ju :p
tjugo. Har ni sagt att ni älskar varandra?- Ja :D<3
tjugoett. Har han fräknar?- Nej
tjugotvå. Har ni kollat på film någon gång?- Väldigt många gånger
tjugotre. Har ni bråkat någon gång?- Njae mer smådiskussioner
tjugofyra. Har ni sovit i samma säng?- Ja såklart
tjugofem. Har ni skrattat tills ni gråtit?- När jag börjar skratta ordentligt mycket brukar det alltid komma tårar, så ja.. haha
tjugosex. Har du sett honom gråta? - Nej
tjugosju. Har du sett honom vara riktigt arg?- Ja men det var inte på mig haha
tjugoåtta. Har han sett dig gråta? - Ja
tjugonio. Vad ska ni göra i sommar?- Njuta av sommaren, sol&bad, festa, ha kul och bara ha det nice tillsammans :)
trettio. Har han svikit dig någon gång? - Nej han är min lilla ängel
trettioett. Har ni pratat i telefon någon gång? Ja miljontals haha
trettiotvå. Vad skulle du göra om denna personen dog?- Ojoj, det vill jag inte ens tänka på, skulle nog inte orka leva med att förlora den jag älskar som mest
trettiotre. Kommer ni vara kompisar om 10 år? - Mer än vänner hoppas jag ju såklart, jag vill alltid vara hans kärlek <3
trettiofyra. Vad är det bästa med honom? - Att han gav mig dom två vackraste barnen i världen <3
trettiofem. Vad skulle du vilja att han ändrade på? Äh det säger jag till honom och inte skriver ut här ;)
trettiosex. Älskar du honom?- Det gör jag verkligen
trettiosju. Vill du att han ska kopiera detta och skriva om dej? - Haha, visst skulle det vara skoj men har har ingen blog geller något att skriva ut det på så jag tror inte det kommer gå så bra ;p
trettioåtta. Skulle du ge honom pengar om du vann en miljon? - Ja jag skulle veeerkligen ta med honom utomlands en lång tid :D
trettionio. Har ni varit tillsammans?- Ja, sen 14/3-08 och jag älskar han bara mer och mer :)
fyrtio. Vad har ni för relation?- Tillsammans <3



Puss / Jossa


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0