Today

Dagens humör: Hittills har jag varit nyvaken och trött, men att kolla ut genom fönstret och se att solen skiner ger mig ett leende
Dagens klädsel: Jag har ännu inte bytt om, men då det är sommarfint väder blir det troligtvis shorts och t-shirt-/linne
Dagens frisyr: Lite lockigt hår uppsatt i en knut
Dagens smink: Det har jag inte hller hunnit med, men ska snart dra på lite mascara
Dagens planer: Staden för att träffa flickan jag är kontaktperson åt, sen köra lite bil kanske ;)
Dagens väder: Sommar, u-n-d-e-r-b-ar-t
Dagens vill ha: Massa shoppingpåsar med mig hem från stan, haha
Dagens tråkigaste: Ingenting speciellt hittills
Dagens köp: Ingenting hittills
Dagens bästa: D-a-n-i-e-l, jag älskar han så!
Dagens tanke: Jag vaknade för inte allt för längesedan, så mycket har man inte hunnit tänka, haha

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0