Skellefteå kursträff - Dag 4 (Igår)

Gårdagen var den sista dagen på kursträffen i Skellefteå, det var också den sista dagen innan sommarlovet. Jag kan knappt förstå att jag har sommarlov efter det här året med intenstivt pluggande, men jag kan då lova att efter halva utbildningen har jag tagit in mycket, har lärt mig och förstått mycket. Jag själv har som på ett vis växt som människa. Jag tänker faktiskt inte gå in på det mer än så, men så är fallet iallafall.

Sista kursträffsdagen igår började med skriving av tentamen om det vi läst om i denna kurs, barn-och ungdomspsykiatri vill säga. En intressant kurs var det.
Tentamen började klockan 09.00 och efter den var det lunch och "avslutning" av kursträffen innan det var dags för hemgång.

När klockan var 16.00 avgick min och Beas buss från Skellefteå och mot Sundsvall där jag bytte till tåg för att komma hem till Gävle. När klockan var cirka 02:10 öppnade jag äntligen dörren hem och tänkte hem ljuva hem. Med tanke på att resan var hela dagen-/kvällen lång, från 16.00-02.10 var jag helt slut när jag kom hem och somande gjorde jag väldigt snabbt. Inte nog med det däckade jag på tåget såklart också, dessvärre brukar man vakna av typ nackspärr efter ett tag, haha.


För att göra det hela till något litet så var kursträffen trevlig, det bjöds på fint väder och jag hade det roligt med vännerna.



Men nu vankas det sooommarloov.



PS. Lite bilder + en liten film kommer troligtvis senare från Skellefteå.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0