S-ö-n-d-a-g

Vad har denna dag erbjudit då? - Eftersom jag varit fruktansvärt trött så tog jag och Daniel det lugnt med mys, varit hos hans mamma, middag hos mormor med familjen, sett tv och jag tog en eftermiddagsvila, haha.

Igår var det som jag nämde i inläggen igår inflyttningsfest hon Tessan och hennes kille. Bortsett från att jag är trött idag, mina vader har ömmat hela dagen och den där jädrans pollenallergin så var det en trevlig kväll där vi började hos Tessan och sedan gick vidare till Slick för att dansa. Darin uppträdde där vilket jag var superglad över men den lilla glimt jag såg utav honom var lite suddigt genom fönstret när vi stog i kön utanför. Direkt när vi kom in så hade han slutat spela så det var verkligen tråkigt.
Tack för en trevlig kväll ni osm var där :)

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0