Övningskörning för hela slanten

Nu har jag äntligen kommit hem till min älskling, skönt att vara med honom hela helgen :) <3
Innan det så övningskörde jag med pappa till Valbo köpcentrum och Valbo köpstad där vi letade i alla butiker där de säljer hemtelefoner då våra är ur funktion. Tillslut efter mycket körande, parkeringsbyten och allt så hittade vi tre bra hemtelefonerMediamarket. Därefter körde jag även hem till Danne där jag som sagt är nu.

Vi tänkte nu vandra över till hans syrra och hälsa på, men vad som händer ikväll har jag ingen aning om. Men jag tippar på mys-/filmkväll faktiskt :)


Ha en bra fredag hörni, och ni som tar studenten; ha en sån jädrans rolig kväll och ta vara på varenda minut så får ni superfina minnen ni aldrig kommer glömma sen :)

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0