Min dag igår :)

Igår blev det inte mycket datorsittande eller bloggande då jsg och älskling varit borta hela dagen. Efter att jag övningskört med pappa och kommit tillbaka hem till Danne så cyklade vi till hans pappa i Mårdäng för att hälsa på och även gratta Dannes pappas tjej. Vi blev bjudna på både grillat till middag och fika och en suupervarm härlig sommardag. Det var varmare där då det inte blåste lika mycket som i stan, där var det vindstilla.
Vi satt i solen, pratade och sådär,  jag satt och tittade på Danne och hans lillebror som höll på att dryga med varandra, haha nejdå.

Jag, älskling och hans lillebror gick en promenad till Mårdängsjön också, finfint. Vi fick skjuts hem när det började närma sig kvällningen då det började bli lite kyligare i luften och vi hade inte någon tröja att sätta på oss. Eller snarare vi fick skjuts till Willys då vi tänkte handla, så cyklade vi därifrån sen.

Efter att vi packat upp lite matvaror promenerade vi två och Dannes vän till tennisplan för att spela lite, det gick ju sådär, haha jag måste öva mer på tennisspelandet tror jag ;)
En film fick det också bli på kvällen, dock var jag så trött efter halva och den var inte så superbra så vi stängde ner allt och såg tv och sov istället.

Ha en trevlig söndag!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0