Min dag hittills

Dåligt med skrivande nu hörni, jag bättrar mig när jag får tid över. På senaste tid har det varit så mycket att göra såsom intensivutbildning för körtkortet, sommarjobbsmöten, ta det lugnt och ha en härlig sommarlovsledighet med pojkvännen, vara en bra kontaktperson, övningsköra, ja bland annat allt det där :)

Igår blev det minsann tennisspelande med pojkvännen, hans bror och även en vän. Vi körde dubbeltennis och jag kan då påstå att jag är säämst på tennis. Haha, men det är rätt roligt att spela ändå. Eftersom vi spelade bra länge, några timmar sådär, så hann vi inte göra så mycket mer igårkväll.

Idag har dagen gått åt till att först vara på möte angående sommarjobbet jag fått som började halv elva. Därefter började introduktion om förflyttningsteknik som höll på till klockan fyra. Vi fick lite föreläsning, prova olika maskiner som lyfter upp en från sängen samt lyft, drag, vända och resa upp en patient från tex sängen. Det var väl rätt så okej utbildning tyckte jag, så tråkigt hade man inte iallafall. Men visst hade jag hellre suttit i solen istället för att vara i en källare i fyra timmar ;)

Nu blir det middag!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0