Midsommaraftonskväll

Midsommarafton är det som sagt idag, och vad har jag hunnit göra då? - Jo jag har tillsammans med familjen, pojkvännen och mormor varit i Boulognern för att kika på midsommarfirandet samt fikat och slappnat av i det gröna gräset. Som tur var har vi haft fint väder idag, fram till nu då såklart för det regnar för tillfället, - mindre roligt.

Midsommaraftonskvällen spenderas med lite folk hemma hos pojkvännen min, Kajsa är om en stund på ingång hit också så det blir trevligt. Men jag har fortfarande känslan av att jag vill ut och köra bil, haha. Jag som har kört hemskt mycket både igår (i princip hela dagen haha), och idag. R-o-l-i-g-t med körkort :) (Y).


Nu ska jag umgås med pojkvännen min och invänta lite vänner! :) Ni har väl iallafall inte tid att läsa bloggar nu så här på midsommaraftonskvällen! ;)
- Ha en trevlig kväll nu! :)


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0