Jobbardag + Första utomhusdoppet för i år

Jobbdag nummer två är nu klar, eller jag började 07:30 imorse och jobbade tills 16:00. Nu har jag gjort mina två intrdouktionsdagarbåda verksamheterna Gula villan och Väpnargatan 50 (V50). Nu vet jag någorlunda bra om dessa två ställen som är i princips likadana och som samarbetar med varandra, plus att jag träffat de personer som bor där på boendet.

Hädanefter i sommar blir det endast nattpass, typ bara tiotimmarspass. Visst blir det svårt att vända på dygnet imorgon då jag börjar 21.00 imorognkväll. Men det ska nog gå på någe vis, imorgon går jag alltså introduktion natt eftersom jag måste se hur de arbetar om nätterna osv.




Vad har mer hänt idag då? - Jo, jag och älsklingen samt en vän till honom åkte till Strömsbro för att bada i ute där. FÖRSTA utomhusbadet för i år, den kom lite sent men det var både uppfriskande och skönt att ta sig ett dopp.


Nu blir det snart film med Daniel efter att ha promenixat litegrann. Hoppas ni haft en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0