Hemma igen!

Hejhallå. Jag kom nyss innan för dörren, jag och Danne var ju som jag skrev i tidigare inlägg hos hans pappa och hans tjej på besök. Trots regnet så blev det grillat till middag. Danne och hans pappa högg ved ute i regnet också, galet tyckte jag såklart. Jag vill inte riskera att bli sjuk så jag satt inne i huset och pratade med Dannes pappas tjej medans :)
Efter vi varit där bra många timmar blev det hemfärd, men först förbi affären lite snabbt. Men nu när vi är hemma blir det nog till att hålla oss inomhus också. En film eller två blir det nu ikväll, myspyskväll med andra ord.

Tur att jag har min älskling, jag älskar min Daniel verkligen. Kärlek på hög nivå :)

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0