Helgen är över och sommarjobbet startar imorgon

Då var denna helg över då, synd vill jag säga för det har varit full av mysigheter med pojkvännen, bilkörning, midsommarfirande och så vidare.
Idag har jag hunnit med en sväng på staden där jag tillsammans med flickan jag är kontaktperson åt kikat runt på alla olika affärer samt ätit middaggallerian nians restauranger.
Därefter hämtade jag pojkvännen min, min älskade ängel, för köra till Mårdäng där hans pappa bor för att hälsa på, när vi åkte in till stan igen åkte Daniels lillebror med in för första gången när jag körde bilen själv.

kvällkvisten blev det lite bilåkning i sin vanliga ordning då, jag och min fina pojkvän åkte runt litegrann samt var hem till mig i Bomhus på en liten kvällsfika och bowlingspel på Wii.

Nu: Snabbdusch, imorgon är det första dagen på sommarjobbet så jag skriver igen när jag kommit hem därifrån :) G-o-d-n-a-t-t.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0