Helgen är nu över

Ja nu var helgen över, tråkigt nog men sant. Jag har iallafall haft en supermysig och bra helg med världens bästa Daniel. Tråkigt att helgerna bara rusar förbi, längtar redan till nästa helg så ska den bli minst lika bra som denna helg med världbästa Danne :) L-O-V-E.
Men innan dess väntas en veckas intensivutbildning, jag har ju som sagt gjort halva utbildningen och imorgon börjar den andra halvan. Så det blir lika dåligt med uppdateringar denna vecka som det var förra. Men efter den veckans slut så blir det mer såklart.

Idag har jag faktiskt inte hunnit sitta vid datorn, eller blogga för den delen då jag varit med Danne först och främst, sedan övningskört en del med pappa och därefter träffat tjejen jag är kontaktperson åt. Trevligt trevligt :)

Men nu blir det bloggläsning, tvtittande och inte göra något ansträngade. Jag tänkte faktiskt sova tidigt ikväll också för att orka upp imorgon till intensiven. Så godnatt på er :)

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0