Dags för övningskörning.

Igår blev det en myskväll med Daniel, det gillas. Hade ju saknat min älskling när jag varit borta! Idag skiner solen så skönt, det är så underbart med sommar. Vi har varit ut en sväng på promenad och nu ska jag snart ut och övningsköra med pappa och sen åka hem till Danne igen då vi ska grilla och ha det trevligt-/mysigt innan kvällens händelser. Men mer om kvälen skriver jag senare, ska alldeles strax gå ut och invänta pappa på parkeringen så blir det till att köra bil :) Jiho!


Ha en härlig dag i sommarvärmen nu :) Det ska jag ha, förutom att pollen förstör så mycket, jag nyser så pass mycket att det gör ont i bröstkorgen. Illa illa. Hoppas det inte är allt för långt kvar innan pollen försvinner.


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0